۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کد : 25281-46076      تاریخ ایجاد : ۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۹ خرداد   آخرین بروزرسانی : ۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۹ خرداد    تعداد بازدید : 4998

دیدار هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با استاندار

اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان 19 خرداد ماه با حضور در دفتر استاندار، با دکتر محمد مهدی فداکار استاندار کرمان دیدار و گفت و گو کردند.

 به گزارش وب دا کرمان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این دیدار با تبریک ایام دهه کرامت به ظرفیت و توانایی استان در بخش های مختلف صنعتی، گردشگری و درمانی اشاره کرد و گفت: توریسم درمانی یکی از بحث هایی که استان کرمان می تواند از این ظرفیت استفاده کند و در آمد زایی داشته باشد.

 

 حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی عارفی افزود: با توجه به نزدیکی استان کرمان به کشورهای شرقی و حوزه خلیج فارس می تواند با تقویت زیر ساخت های درمانی بحث توریسم درمانی را در استان پایه گذاری کرد.

 

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز با بیان اینکه این دانشگاه جزو دانشگاه های تیپ یک کشور محسوب می شود، اظهار داشت: در زمینه درمان دارای عقب ماندگی هایی هستیم که امیدواریم در این دولت بتوان بخشی از این عقب ماندگی ها را جبران کرد.

 

دکتر مهدی احمدی نژاد گفت: بسیاری از کلینیک ها از نظر تجهیزاتی و ساختمانی دچار مشکل هستند و توجه به زیر ساخت های درمانی یکی از دغدغه های مهم مسئولان این دانشگاه به شمار می رود.

 

 در این نشست هر یک از اعضای هیات رئیسه دانشگاه در زمینه حوزه فعالیت های خود دغدغه ها و مشکلات را بیان کرد.

 

 استاندار کرمان نیز در این دیدار بر رفع مشکلات و موانع موجود تاکید کرد و گفت: برای رفع این مشکلات همه تلاش خود را انجام می دهیم.

 

 

 

2.1
IMG_0480
IMG_0488
IMG_0502
نظر شما :
captcha